MARKKINOINTI

Markkinoinnin askeleet

 

1. Markkinointisuunnitelma

Kartoitetaan asiakaskunta ja mistä heidät tavoittaa parhaiten.

2. Markkinoinnin budjetti

Mikä on sopiva mainosbudjetti sinun yrityksesi toiminnalle.

3. Markkinoinnin tavoitteet

Kuinka paljon näkyvyyttä ja kauppaa on mahdollisuus saada suunnitellulla budjetilla.

4. Markkinoinnin keinot

Millä keinoin asiakkaat voivat löytää toimintasi?
 

5. Asiakkaalle valmis suunnitelma

Sinulle räätälöity suunnitelma tavoitteidesi mukaan

 

 

Alla markkinoinnin keinoja, joita käytämme

 

Sosiaalisen median Kohdistettu mainonta

  • Markkinoinnin kohdistus
  • Tarkennetaan kohderyhmästä asiakasryhmät ja suunnataan heille oikeanlaista mainontaa.

  

Hakukonemainonta

  • Verkkosivujen nostaminen Googlen hakukoneessa ensimmäisille sijoille maksetulla mainonnalla.
  • Avainsanat yrityksen toiminnalle.
  • Hyöty nopea ja sopiva kamppanjoihin.

 

Hakukoneoptimointi

  • Verkkosivun löytyminen yleisimmillä hakukoneilla (Google, Bing)
  • Avainsanojen määrittäminen
  • Hyöty tulee pitkällä aikavälillä.

   

Display-mainonta

  • Googlen kautta tehdyt kuvamainokset, eli niin sanotut bannerit.
  • Google sijoittaa mainoksia sivuille, jotka ovat hyväksyneet googlen display-mainonnan.

 

Sosiaalinen media

  • Yritystunnuksien luonti sosiaaliseen mediaan: Instagram ja Facebook
  • Tilien ylläpito
  • Maksettujen mainoksien kohdistus ja tavoitteet

 

Mainosmateriaalien tuottaminen

Digitaalista sisältö, joita tuotan mainoksiin ovat mm.

  • Valokuvaus
  • Videokuvaus
  • Graafinen suunnittelu

 

Uutiskirje

  • Uutiskirjeiden lähettäminen jo olemassa oleville asiakkaille.
  • Uusien uutiskirjeiden tilaajien kerääminen.