MARKKINOINTI
Markkinoinnin askeleet
1. Markkinointisuunnitelma
Kartoitetaan asiakaskunta ja mistä heidät tavoittaa parhaiten.
2. Markkinoinnin budjetti
Mikä on sopiva mainosbudjetti sinun yrityksesi toiminnalle.
3. Markkinoinnin tavoitteet
Kuinka paljon näkyvyyttä ja kauppaa on mahdollisuus saada suunnitellulla budjetilla.
4. Markkinoinnin keinot
Millä keinoin asiakkaat voivat löytää toimintasi?
5. Asiakkaalle valmis suunnitelma
Sinulle räätälöity suunnitelma tavoitteidesi mukaan
Alla markkinoinnin keinoja, joita käytämme
Sosiaalisen median Kohdistettu mainonta
- Markkinoinnin kohdistus
- Tarkennetaan kohderyhmästä asiakasryhmät ja suunnataan heille oikeanlaista mainontaa.
Hakukonemainonta
- Verkkosivujen nostaminen Googlen hakukoneessa ensimmäisille sijoille maksetulla mainonnalla.
- Avainsanat yrityksen toiminnalle.
- Hyöty nopea ja sopiva kamppanjoihin.
Hakukoneoptimointi
- Verkkosivun löytyminen yleisimmillä hakukoneilla (Google, Bing)
- Avainsanojen määrittäminen
- Hyöty tulee pitkällä aikavälillä.
Display-mainonta
- Googlen kautta tehdyt kuvamainokset, eli niin sanotut bannerit.
- Google sijoittaa mainoksia sivuille, jotka ovat hyväksyneet googlen display-mainonnan.
Sosiaalinen media
- Yritystunnuksien luonti sosiaaliseen mediaan: Instagram ja Facebook
- Tilien ylläpito
- Maksettujen mainoksien kohdistus ja tavoitteet
Mainosmateriaalien tuottaminen
Digitaalista sisältö, joita tuotan mainoksiin ovat mm.
- Valokuvaus
- Videokuvaus
- Graafinen suunnittelu
Uutiskirje
- Uutiskirjeiden lähettäminen jo olemassa oleville asiakkaille.
- Uusien uutiskirjeiden tilaajien kerääminen.
![supervisormedia-refe-logot](https://supervisormedia.fi/wp-content/uploads/2020/11/supervisormedia-refe-logot.png)
![supervisormedia-16](https://supervisormedia.fi/wp-content/uploads/2020/09/supervisormedia-16.jpg)
![](https://viljamiharjuniemi.com/wp-content/uploads/2020/04/mainos2.jpg)