Markkinointi

Myyntifunneli & markkinointisuunnitelma 

Mikä on myyntifunneli?

Myyntifunneli kuvaa asiakkaan matkaa yrityksesi markkinoinnista ja mainonnasta kohti ostopäätöstä. Myyntifunneli koostuu useista vaiheista, jotka alkavat huomion herättämisestä ja tietoisuuden levittämisestä, joka johtaa lopulta myyntiin. Näitä vaiheita voivat olla esimerkiksi markkinoinnin ja mainonnan tekeminen, potentiaalisten asiakkaiden houkuttelu sivustolle tai tapahtumaan, heidän kiinnostuksensa herättäminen ja lopulta ostopäätöksen tekeminen.

Myyntifunnelin tarkoitus on auttaa yritystä seuraamaan asiakkaan matkaa ja kehittämään markkinointia ja mainontaa siten, että se tehostaa ostopäätöksen tekemistä.

Myyntifunneli

Täytä tiedot alta

FUNNELI

Myynti- ja mainontafunnelin työkalut

Vaihe 1 / 9

1. Tietoisuus yrityksestä
Valitaan mainospinnat, joita halutaan käyttää levittämään tietoa yrityksestä.