USEIN KYSYTTYÄ

Usein kysytyt kysymykset

 

Nämä kysymykset ja vastaukset ovat koottu avaamaan meidän yrityksen tomintaa, sekä selkeyttämään projektin kulkua. Osa kysymyksistä on tullut asiakkailta, osa kysymyksistä on keksitty itse. Tutustu alta toimintaamme!

 

Kuinka projekti etenee Supervisor Median kanssa?

Projekti etenee vaiheittain. Aluksi asiakas antaa lähtötiedot, jonka perusteella pyrimme aina antamaan kiinteän tarjouksen. Joskus se voi tarkoittaa muutamia tarkentavia kysymyksiä myös asiakkaalle.

Jokainen projekti alkaa kun asiakas on hyväksynyt tarjouksen.

Hyväksytty tarjous on sopimus, jossa määritetään muunmuassa:

 

  • Hinta
  • Aikataulu
  • Sisältö
  • Työvaiheet
  • Projektin kulku vaiheittain
  • Mahdolliset kolmannet osapuolet
Kuinka kauan projekti keskimäärin kestää?

Aikataulu voidaan jakaa kolmeen osaan:

1. Suunnittelu

2. Totetutus

3. Viimeistely

 

Keskimäärin projektiin kulunut aika:

Valokuvaus, 1 viikko
Videokuvaus, 1 viikko
Verkkosivut, 3 viikkoa
Yrityksen graafinen ilme, 2 viikkoa

Kuinka laskutus tapahtuu?

Lähetämme laskun vasta, kun asiakas on hyväksynyt projektin ja vastaanottanut valmiin tuotteen.

Laskussa on maksuaikaa tavallisesti 7 päivää.

Onko osamaksu mahdollinen?

Laskutuksen yhteydessä voidaan sopia myös lyhennyksestä, joka tapahtuu kuukausittain.

Ovatko asiakkaat olleet tyytyväisiä?

Lähes 100% asiakkaistamme ovat olleet tyytyväisiä palveluun sekä tuotteeseen. Pyrimme aina toteuttamaan asiakkaan visiot ja toiveet projektin suunnitteluvaiheessa. Annamme myös omaa ammatillista näkökulmaa projektin toteutukseen. Yhteispelillä uskomme pääsevämme parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.

Lue lisää Asiakaskokemuksia -välilehdeltä

Katso asiakkaiden palautteet meistä!