VALOKUVAUS

VALOKUVAUS

Valokuvaus on tärkeä osa laadukkaan sisällön rakennusta ja viestin kertomista. Laadukkailla valokuvilla yrityksesi viesti on selkeää ja ymmärrettävää. Valokuvat voivat viestiä yrityksestä, tuotteista, työntekijöistä tai vaikka tulevista kampanjoista.

Katso alta meidän ottamia valokuvia ja niiden käyttötarkoituksia!

ILMAKUVAT

 

Ilmakuvilla voit tuoda esille isompaa aluetta, tarkkaa sijaintia, viestiin sopivaa ympäristö tai ihan vain fiilistä! Usein ilmakuvilla halutaan viestiä yrityksen olevan kasvava ja valmis tulevaan! 

HENKILÖKUVAT

 

Henkilökuvia käytetään tyypillisesti henkilökunnan esittelyssä, mutta henkilökuvilla voidaan myös viestiä tunnetta. Tunnetta vahvistaa henkilön ilmeet, eleet sekä tausta. Asiallisin vaikutelma tulee puku päällä studiokuvilla, kun taas rennomman viestin välittää esimerkiksi toimitusjohtaja kädet taskussa kävelemässä ja hymyssä suin puistossa!

TUOTEKUVAT

 

Kuinka tuote myydään? Kuinka tuote näytetään? Millaisessa ympäristössä tuotekuva otetaan? Fyysisen tuotteen näyttäminen käytännössä kertoo asiakkaalle tarkempaa viestiä tuotteen käyttötarkoituksesta. Tuotekuvan ympäristö vaikuttaa vahvasti mielikuvaan myös tuotteesta!

KUVISTUS- JA BRÄNDIKUVAT

 

Assisiointi, eli ydistäminen ja linkittäminen. Mihin haluat brändisi yhdistettävän. Minkälainen tausta tai kuosi tukisi viestiäsi? Missä yhteydessä haluaisit yrityksesi logoa kätettävän? Kaikkia edellä mainittuja kuvia voidaan käyttää myös brändi -ja kuviskuvina, mutta brändikuva voi olla myös abstrakti. Anna värin ja valon vahvistaa viestiäsi.

TAPAHTUMAKUVAUS

 

Tapahtuman markkinointi koostuu käytännössä ennakkomarkkinoinnista. Lippu täytyy olla ostettuna ennenkuin tapahtuma on päättynyt. Vuosittain järjestettävässä tapahtumassa kaikki markkinointi on siis ennakkomarkkinointia, myös jälkimarkkinointi. Jälkimarkkinointi kannattaa aloittaa heti tapahtuman päätyttyä, jotta kokemus tapahtumasta olisi mahdollisimman mieleenpainuva. Käytä jälkimarkkinointiin menneestä tapahtumasta videoa ja kuvaa ja kerro samalla mitä seuraavana vuonna on tulossa!

Henkilökohtaisissa tapahtumissa, kuten häissä, on tärkeää saada taltioitua se tunne, jonka läsnäolijat kokivat ja voisivat kokea sen uudestaan muistojen tukena. 

HUONEISTOKUVAUS

Laadukkailla huoneistokuvilla voidaan edistää asunnon myyntiä tai vuokrausta!