SISÄLTÖ 

Mistä koostuu verkkosivujen sisältö?

 

Verkkosivujen tärkein osa on sisältö. Visuaalisesti kauniit ja trendikkäät sivut ovat kivat, mutta kun sivuille halutaan kaupallista tai myynnillistä arvoa, on syytä miettiä mitä sivuilla halutaan viestiä. Verkkosivujen viesti on yhtä kuin yrityksen viesti.

 

Tehokkaat verkkosivut ovat: visuaaliset, käyttäjäystävälliset ja informatiiviset.

 

Yrityksen verkkosivujen laadukkaan sisällön edellytyksenä on riittävän kattavasti informaatiota yrityksen historiasta, nykyhetkestä ja tulevaisuuden tavoitteista. Tuottavassa ja työntäyteisessä yrityksessä ei ole aina aikaa, eikä tarvetta miettiä yrityksen tavoitteita tai arvoja. Tiedostamalla, päättämällä tai vahvistamalla yrityksen vahvuuksia voidaan tehdä suunnitelmia ja tavoitteita pitkälle aikavälille. Menestyvässä yrityksessä tuotteiden lisäksi on panostettava myös yrityksen omaan toimintaan.

 

Urheilusta tuttu termi: ”vahvista vahvuuksiasi”, voi olla nuorelle urheilijalle käänteen tekijä, kuten myös yritykselle.

 

Tärkeintä on siis tunnistaa omat vahvuudet ja kuinka erottautua muista. Kilpaillulla alalla erottavat tekijät ovat elintärkeitä. Jos asiakas ei näe yrityksien välillä eroja, hän valitsee halvimman.

Mieti alla oleviin kysymyksiin vastauksia ajan kanssa, se voi selkeyttää sinua löytämään yrityksesi vahvuudet, jos niitä et ole aikasemmin miettinyt. Käydään puhelinpalaverissa myöhemmin läpi näitä ja muodostetaan vastaukset tarvittaessa yhdessä.

 

100% asiakkaistamme on kokenut tämän lomakkeen hyödyllisenä!

 

Itsestään selviltä tuntuvat kysymykset voivat olla juuri niitä tärkeimpiä, joten pyri vastaamaan jokaiseen kenttään!

 

Täyttämäsi tiedot ja vastaukset ovat äärimmäisen luottamuksellisia, eikä niitä julkaista, tai luovuteta kolmansille osapuolille missään tilanteessa. 

 

 

Lets go!

Onko yrityksessä työntekijöitä sinun lisäksi?

Mikä näistä kuvaa yritystäsi? Voi olla yksi tai useampi.

Onko yritykselle määritetty arvot?

Kuinka paljon yrityksellä on kilpailua? Asteikolla 1-5.

Vahvuus, mikä erottaa yrityksen kilpailijoista? Valitse yksi tai useampi.

Onko yritykselle määritetty visio?

Onko tavoitteenasi tulevaisuudessa kasvattaa yritystä?

Onko tulevaisuudessa mahdollisesti tulossa uusia tuotteita tai palveluita?

Onko yritykselle määritetty missio?

Oliko tämä kysely hyödyllinen?

5 + 2 =